dinsdag 23 april 2013

~~* ptt postzaktas nr: 2013008 *~~

Ik heb nu een tas gemaakt,
waarbij de originele zak helemaal tot zijn recht komt.
Zoveel mogelijk van de zak gelaten zoals het was.
Dus met de originele onderkant,
stiksels, originele lussen, 
verdikte bovenkant en herstelde gaatjes.


Moet je zeggen, dat ik er erg van gecharmeerd ben.
De tas is lekker ruim.
Te dragen over de schouder met een lekker formaatje hengsels.

Ideale tas voor boodschappen en naar het strand.
De binnenkant een leuk rood/ecru streepje.
Heeft een zak met rits, voor je waardevolle spulletjes. 
Helemaal goed!
te koop
groetjes,
Sandra

2 opmerkingen:

  1. Kijk dit is nu echt een gave tas in mijn smaak.
    Geen opdruk of zoiets gewoon neutraal, lekker stoer en een prachtige uitstraling.
    Ik heb even in je winkeltje gekeken maar kon hem niet vinden. Heb je hem al verkocht?
    Ik ben geintresseerd!!!!Maar dat hangt natuurlijk ook af van de prijs en van de maat.
    Laat je het me even weten?
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Gerda,
      Ik heb je al een mail gestuurd, maar hij staat in mijn winkeltje hoor.
      Onder het kopje PTT postzak spullen en dan in het mapje tas (3de tas)
      groetjes,
      Sandra

      Verwijderen